Friday 27 April 2012

lagu-dilamun rindu

mengapa ketika bila aku sendirian
terkenang kenangan waktu kita bersama
pilu rasa hati bila engkau tiada disisi

indah waktu itu hanya engkau disampingku
seakan dunia milik kita berdua
kini kau tiada hanya aku dilamun rindu


mengapa kau menghilangkan dirimu
katakan salahku
sehingga... kau hancurkan hidupku...
ohhh....

(ChORuS)
berikanlah kesempatan
untuk aku menjelaskan
agar engkau kan pahami
apa yang telah terjadi
tak perlu kau meragui
ketulusan hati ini
kerna aku disalah mengerti

tidak pernah pun terlintas
untuk aku menduakan
kerna ku telah berjanji
cinta kita akan abadi
tak perlu kau mengkhianati
cinta yang luhur dan murni
diatas tomahan orang lain...

indah waktu itu bila engkau disampingku
seakan dunia milik kita berdua
kini kau tiada hanya aku dilamun rindu
kini kau tiada hanya aku dilamun rindu...

No comments:

Post a Comment